POWER WALK

Dagen började med att åka till jobbet då som vanligt kan man säga :P Haha. Slutade vid fyra så då åkte jag hem till mamma & pappa  :) Tog med mig pappsen till stallet. Idag fick han assistera mig;P Känns så tråkigt att åka dit & bara mocka & fixa allt som ska göras innan dom får komma in till kvällen. Var evigheter sen jag red kändes det som & ja får bara dåligt samvete att se henne i hagen utan att få röra på sig. Men hon får för den delen inte göra det heller.. Så hoppas hon är bra i benet när vi ska till Huddik nästa vecka & göra ett ultraljud. Hoppas, hoppas!!

När jag kom hem så började jag & Tommy med maten, ja ni läste rätt:P Jag & Tommy:) Hihi. Annars brukar det oftast vara en annan som hamnar framför spisen. Dags att ändra på det tror jag;P Sen tog jag mig i kragen & gick en power walk!;) Riiiktigt skönt var det ute, småduggade lite & blåste men det var så varma vindar. Dom riktigt kalla höstvindarna har inte kommit ännu. 
Blev en snabbdusch & sen hamnade jag här:P Men det blir sängen snart för är så himla trött.  
Min morgon började inte som andras kan jag tänka mig:P haha!

Hade fått sms av Lina i natt & jag läste det med halvöppna ögon imorse;
Jag har sett nakenbilder på dig på nätet :O
Tankarna bara rusade iväg & jag var tvungen att väcka Tommy & berätta.
Magen knöt sig & jag åkte till jobbet & tankarna bara snurrade & snurrade. Hur f*n kunde någon hittat såna & vart kom dom ifrån?!! Kunde inte släppa det jag hade läst. Skickade till Lina & till slut fick jag svar;
Men Anna, scrolla ner ;P Haha!
Då kände man sig lagomt dum!;P haha!
Snacka om att vara trött & inte se att man kunde scrolla ner.
Hela sms:et löd;
Jag har sett nakenbilder på did på nätet:O


En smart person läser hela sms:et. Skicka vidare & se alla roliga reaktioner..
HAHA!!

Godnatt!


Kommentarer

- Johanna Säll

HAHA!! Anna du är inte ensam att gå på de, de vart precis lika dant för mig igår med xD ahhahahahahaahah!!! man kännde sig så dum, jag började fundera vem som hade knäppt sånna bilder på mig, skickade lina och frågade hur de kan ligga sånna ute på mig, vart hon sett dom osv, sen fick jag svar efter en stund, smset löd lika som ditt ;)

2009-08-31 ♥ 22:13:58
- Lina

hihi..

2009-09-01 ♥ 16:21:00
URL: http://linalinus.blogg.se/
- helen

haha, jag hade fått de smset förr så jag blev skrämd då men inte denna gång. haha. Puss

2009-09-01 ♥ 16:50:57
URL: http://helenm.blogg.se/
- Sandra

hihi! Du är rolig du! :D Hur trivs ni i huset då? Kanske kan lägga upp någon bild? Ha det bra! Massa kram

2009-09-01 ♥ 18:31:59
URL: http://litensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0